لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

بازگشت

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

سلام به همه ی دوستای خوبم


هنوز کسی منو یادش مونده؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
دل انگیز

نظرات  (۲)

البته:)
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبرا؟
مامان شدی که پیدات نبود؟
و من درحالی که فردا امتحان دارم:)
پاسخ:
سلام عزیزم
نه بابا

من که با مامان شدن مشکل دارم کلا !

ارشد امتحان داری؟
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۳ محبوب حبیب
سلام عزیز
بله که یادمون مونده :)) خوشحالم میخوای  شروع کنی. 
پاسخ:
سلام محبوب جان

موتوشکر که به یادتم!

راستی آدرست رو برام بذار...هیچ آدرسی از دوستام ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی