لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

فوق سری۱۱ : بطالت هفتگی

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ


جناب همسر چهار روزی هست رفتن سفر کاری که چندتا بازار مرزی رو سر بزنن و من بازم اومدم خونه مامانم اینا

حال جسمانی م چندان خوب نبود این مدت و نتونستم هیچ کار مفیدی کنم

فقط سعی کردم در طی سه روز کتاب یک عاشقانه ی آرام رو سرسری بخونم و شانسم رو در مسابقه ی بخون و ببر خندوانه امتحان کنم!

به زعم خودم تلاشی کردم برا زندگی مون و شااااااااااااااید رسیدن به اون۲۰ میلیون،اگرم نشد همون۲تومن!


دلم برا همسرم یه ذره شده و بی صبرانه منتظر برگشتش هستم


تصمیم گرفتم به طرز بیمارگونه ای یک هفته خوردنم رو به حداقل برسونم و ببینم تاثیری داره؟


شانزده ساله که بودم طی دو هفته۸ کیلو کم کردم و البته تا۴_۵سال بعدش هر مرضی که میگرفتم تاثیرات بد اون رژیم بود!!


حالا نه به اون شدت ولی بتونم دو هفته۳_۴کیلو هم کم کنم راضی م!! مریض هم شدم عب نداره!!!!


نممیتونم تصور کنم یه روز خیلی چاق شده باشم..وحشتناکه برام...


دیگعه خدمتتون عرض کنم از بطالت این هفته به ستوه اومدم و الان اندکی حس مفید بودن بهم دست داد اینجا نوشتم


بتونم بازم میام


تا بعد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
دل انگیز

نظرات  (۱)

شاد باشی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی