لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

فوق سری 9 : همه چی آرومه.من چقدر خوشحالم

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ


حس های خوبی دارم


همسرم رفته پیِ کاری و من دارم ناهار می پزم و طبق قرار جدیدمون فقط دوشنبه ها و جمعه ها برنج می خوریم!


به خاطر همین برای امروز خوراک دال عدس دارم می پزم.بنظرم تنوع خوبیه! 


بعضی غذاهایِ بدون برنج که می پزم و بعضا برایِ اولین بار هستن بنظرم خوشمزه ان.اگر دوس داشتین دستور بعضی هاشون رو براتون می ذارم


.


دورانِ زیرِ یه سقفی خوب و جذابه!


نزدیک و خوشمزه ست...


همه چی ش فرق داره، حتی تماشایِ فیلم هاش!

حتی تماشای فوتبال هاش!


مهم ترین حُسنِ این دوران آزادی و اختیارِ عملی هست که داری. 


استقلال فکری و تصمیم گیری هایِ شخصی و متاهلانه واقعا تجربه ی خوبیه.


این روزا داریم با حضرت همسر ره برنامه می چینیم برایِ رفتن به یه شهرِ دیگه. فقط باید خیلی دقیق عمل کنیم که آسیب نبینیم.


برایِ بچه دار شدن هم برنامه ای نداریم.


فعلا موکولش کردیم به یکی دو سالِ آینده و اون موقع هم اگر صلاح دیدیم عضوِ جدیدی رو وارد این دنیا می کنیم!


.

بیشترین تفریح این روزهامون تماشایِ فیلم هاییه که همیشه دوس داشتیم با هم ببینیم!


از سریال هایِ مختلف گرفته تا فیلم سینمایی هایِ تکراری و جدید.


خیلی خوبه که با همسرت تفریح و لذت مشترک داشته باشی.اینجوری کنارِ هم می تونید لحظه هایِ خوب و ساده و عمیقی رو تجربه کنید.


به غیر از دیدنِ فیلم، گهگاهی کتاب می خونیم.من فعلا دارم علل الشرایع رو می خونم و چیزایی که برام جالب هستن رو برا همسرم هم می خونم.


مثلا یکی از جالب ترین چیزایی که خوندم و همیشه برام سوال بود این بود که آیا ما از نسل ازدواج دو تا خواهر برادریم؟یعنی بچه های باباآدم و مامان حوا؟


بعد دیدم نه! خدا که مبنایِ تولید مثل رو بر حرام قرار نمیده.


بابا آدم و مامان حوا دو تا پسر میارن به اسم های شیث و یافث.و بعد حوریه هایی از بهشت رو به عقد این دو پسر درمیاره.


همین باعث شد به یه نتیجه ی جدید هم برسم! اینکه غِلمان ها و حوری هایِ بهشت فرشته نیستن.اونا هم آدم ان به دو دلیل! اول اینکه فرشته و آدم که نمی تونن با هم ازدواج کنن و بچه هاشون یعنی ماها دور گه بشیم!!

دوم اینکه فرشته ها که اصلا جسمانیت و عشق و شهوت ندارن.

نتیجه اینکه اونا هم آدم هستن


حالا ممکنه آدم هایِ خوبِ نسلهایِ قبل از باباآدم باشن.ممکنه گذشته و حال و آینده با هم رویِ یه خطِ زمانی قرار گرفته باشن و از انسان هایِ مومن نسل هایِ بعد از ما باشن.


اصلا ممکنه انسان هایی باشن که تویِ سیاره ی دیگه خیلی قبلتر از ما زندگی داشتن و دارن...


جزئیاتش رو نمیدونم ولی مسلما از گروه عقول یا همون فرشتگان نیستن!

.

.

.

.

اووووووووه! از چی به چی رسیدم!


خلاصه خواستم بگم حالِ ما خوب است.خوبـــــــــِ خوب!


شما چطورید؟


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
دل انگیز

نظرات  (۴)

سلام دل انگیز جان. 

در مورد خلقت اولین آدم و .. .انقدر اطلاعات نیست که بشه اینطور قضاوت کرد. لذا من کلا راجع بهش فکر نمی کنم:دی چون فایده ای هم نداره. حالا هر طور خلقت شده باشه، نه؟ :دی 
در مورد غذا، آفرین فقط دو روز در هفته غذای برنجی یعنی خیلی تنوع بالاست که میتونی خورشت ها رو کلا حذف کنی و کم نیاری. 
چون حبیب غذاهای با تخم مرغ رو نمیخوره، غذاهای نونی ما خیلی دامنه اش وسیع نیست. ممنون میشم لیست وار فهرست غذاهایی که درست می کنی رو بگی.
من یه لیست زدم به یخچال شامل 70 نوع غذا!! و بازم یه وقتایی میگم: وای امروز چی درست کنم؟ خسته شدم از قبلیا!!
آفرین به این سرزندگی 

خیلی برات خوشحالم که به لطف خدا زیر سقف مشترکتونی. حالا که چشیدی میدونی چه نعمت بزرگیه چاریواری مستقل و اختصاصی :) برای من که امن‌ترین جا بوده همیشه.

ایول :) من همیشه نگران بودم برم بهشت اونوخ غلمانایی که بهم میدن :))) اونورشون پیدا باشه. خوشحالم اونا هم جسمن :)
از این پستت خیلی حس خوبی گرفتم واسه رفتنم!
آره بزار دستور غذاهاتو من نیاز مبرم دارم! همسرجان ما دشمن برنجه و منتظره بریم خونه مون که از برنج خوردن راحت بشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی