لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

فوق سری 8: روزمرگی عاشقانه

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ


حالا که برگشته انگاری بیشتر دوسِش دارم


اونم حس های خوبی رو بهم منتقل می کنه


حال و روزم بهتره شکرِ خــــدا و هر روز دارم سعی می کنم بتونم خودم رو بیشتر مدیریت کنم


همونطور که گفتم ورزش کمکِ خوبیه برامـــ


یک روز در میان تمریناتِ آمادگی جسمانی می رم که بِیسِ اصلیِ تمرینات " دویدن " هستش...


اینطوری قلبم هم سالم تر میشه. و اگر بتونم یواش یواش 6 کیلو کم کنم می تونم به وزنِ مناسب برایِ بارداری برسم و اینجوری اگه موقع بارداری و زایمان وزنم اضافه بشه تازه مثِ الانم میشم!

اگرم وزنم اضافه نشه هر وقت دوس داشتم میتونم چاق تر بشم !!

.

این روزا کمتر میام اینجا چون یه جورائی درگیرِ زندگی ام.


باید کمی  منظم تر بشم که بتونم بیام و با حوصله بخونمتون. و با جدیت بیشتر بنویسم


این روزا فقط وقتی حسِ نوشتن میاد سراغم میام و چند خطی می نویسم بلکه از این فضا کاملا دور نشم.



همین الان حس نوشتنم تموم شد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
دل انگیز

نظرات  (۲)

:)))
خوش به حالت. من که بایست 17 کیلو کم میکردم تا وزن ایده آلم! و همه این 17 کیلو هم در شکم مبارک جمعه!
تاهل چطوره؟...

دلم میخواد از همه کسایی که تازه ازرواج کردن بپرسم..:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی