لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

کدبانوگری 1 : خوراک من درآوردی

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ


امروز که بادمجون ها و بامیه هام رو آماده کردم برایِ فریز کردن، تصمیم گرفتم باهاشون یه خوراک برایِ شام بپزم.

دستورش رو بهتون میدوم شاید خوشِتون اومد :


مواد لازم:


( مقدار مواد بستگی به اشتها و وعده ی غذائی تون داره. من برایِ وعده ی ِ شامِ دو نفره پختم )


بامیه ی  بزرگ حلقه حلقه شده--- 10 عدد

بادمجون حلقه حلقه شده---- 2 عدد بزرگ

گوجه ی حلقه ای----دو عدد متوسط

پیاز خلال شده --- یک عدد تقریبا بزرگ

سیر ---- بسته به ذائقه

فلفل دلمه ای ---- یک عدد متوسط

رب گوجه --- یه ق غ

نمک - فلفل - زردچوبه- ادویه ی خوراک ---- به مقدار لازم


تنها کاری که کردم این بود که هر کدوم از این مواد رو جداگانه سرخ کردم بعد به این ترتیب چیدمشون توی تابه و ادویه ها رو بهشون اضافه کردم و گذاشتم با شعله ی خیلی ملایم مزه شون بره تو هم.


ترتیب چیدن : پیاز  و سیر - فلفل دلمه ای- گوجه - بامیه - بادمجون


امیدوارم خوشِتون بیاد!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
دل انگیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی