لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

فوق سری 1 : تلخِ تلخ

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ

تا حالا شده به شدت مریض باشید و بخواین قرص استامینفون کدوئین یا سرماخوردگی بخورید ولی قرص از گلوتون پائین نره و تمام تلخی ش دهنِتون رو پر کنه؟

اینجور مواقع قورت دادن مجدد قرص خیلی سخت تر و تلخ تره...

بعضی حرفها و احساسات هم همینطور هستن...

بغض هایی که مجبوری قورت بدی و حرفهایی که مجبوری نزنی...خشمی که باید خاموش کنی و احساساتی که مجبوری تنهایی باهاشون کلنجار بری...

این خاموشی ها و فروخوردن ها با تمامِ سختی ش مثلِ قرصه برایِ بهبودِ حالِ روحی .

فقط زمانی این کار سخت تر میشه که برای یه لحظه نتونی این ها رو قورت بدی و گیر کنن یه جایی تو وجودت..

اونوقت تلخِ تلخ میشی...

حتی تُف کردنِ شون هم این تلخی رو از بین نمی بره...

بایدِ باید دوباره قورتِشون بدی

 

من این حال و روز رو خیـــــــــــــــــــــــلی خوبـــ می فهممـ و گاهی به شدّت درگیرِش هستم

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
دل انگیز

نظرات  (۱)

یادتان باشد که در زندگی، چیزهایی را که می خواهید به دست نمی آورید، بلکه چیزهایی را به دست می آورید که باور می کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی