لحظه هایِ تُـــــــــــــــــرد

خودم نوشت های من

این وبلاگ اولین وبلاگم نیست!

خونه هایِ قبلی م رو بلاگفا مصادره کرده...

حالا اینجا شروعِ جدیدی دارم...

امیدوارم بتونم دوستانم رو پیدا کنم...

شروع

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ب.ظ




بسم الله الرحمـــــــــــــــــــــن الرحیـــــــــــــــــــــــم
.
.
.
.
یک شروع خوب در ماهِ مبارکِ رمضان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
دل انگیز

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلاااااااااااااااااام عزیزم
واییییییییی ممنون که پیدا شدی. ممنون که بهم خبر دادی عزییییزدلم
خوش اومدی به بیان خانوم:)
*** *** ** *** ******** *** ***** **** ** *** **** ***** **** ** ** ** ** **** ****
اجازه هست لینکت کنم عزیزم؟
پاسخ:
سلام دلا جان

چه زود اومدی!!

بله حتمــــــــــــــــــــا

اون تذکرت هم اصلاح شد :دی
خوش اومدی.
دلت گرم و شاد تا همیشه...
پاسخ:
ممنون عزیزم

ممنون که اومدی پیشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی